ארגונים גדולים זקוקים למערכת שילוח פנימית לשם העברה מהירה של מידע, בדיקות וניירת דחופה.
מערכת הדואר הפניאומטי מגובה בבקרה ממוחשבת ומהווה פתרון יעיל מהיר, זמין ובטוח.

דואר פנאומטי מועבר בקרוניות הנשלחות דרך מערכת צינורות אוויר ומהווה פתרון למשלוחי דואר, במידות שונות, בתוך ארגונים גדולים. מערכת הדואר הפנאומטי מיועדת לבתי חולים מפעלים, תעשיות יצרניות גדולות ומוסדות ציבוריים ופועלת בעזרת מפוח המייצר כוח יניקה ודחיסה. החומר המיועד למשלוח מוכנס לתוך קרוניות בגדלים שונים, השולח מקליד את כתובת המחלקה או המעבדה , הנתונים אל מערכת מחשוב מרכזית וזו מנווטת את הקרוניות אל תחנות היעד. כאשר קרונית נאספת מן הצנרת מתפנה הקו למשלוח נוסף. כל הפעולות מפוקחות על ידי מערכת שליטה ובקרה בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת במיוחד.


דואר פנאומטי- מהר יותר ומדויק יותר

מערכת הדואר הפנאומטי נעה במהירות של עד שש שניות למטר, עם אפשרות למשלוח קרוניות בקוטר של עד 30 ס"מ ובמשקל של עד 17 ק"ג. סדרי גודל אלה מכסים מוצרים רבים דוגמת: מטבעות, ארנקים עם שטרות, בדיקות רפואיות, חלקי חילוף, דגימות כימיות וכדומה. מערכת הצינורות הייעודיים מצמצמים את מרחק המשלוח למינימום האפשרי והתוצאה המיידית היא יעילות מקסימלית בניצול זמן וחיסכון בשכר וכוח אדם.


דואר פנאומטי- לבטיחות ואבטחת מידע

בארגונים בהם יש חשיבות לשמירת סודיות והגנה על המידע מבטיחה ערכת הדואר הפנאומטי שהפריטים הנשלחים יגיעו לידיים הנכונות. מערכת הצינורות הנסתרת מן העין מאפשרת את שליחת הקרוניות ישירות ליעד, מבלי להיות מועברות מיד ליד ומבלי שהן תיחשפנה לגורמים שאינם מעורבים בתהליך. התהליך מגובה על ידי מערך הפיקוח הממוחשב אשר מוודא את אבטחתו המכסימלית של כל משלוח, מגדיל את רמת היעילות ומהווה פתרון איכותי המתבטא ישירות גם בריווחי החברה.

ר.ס הקימה מערכות שילוח פנאומטיות במרכז רפואי רמב"ם , מרכז רפואי הלל יפה , מרכז רפואי פוריה , מרכז רפואי שערי צדק , אסותא בנק מזרחי ועוד …

דואר פנאומטי – פתרון לשילוח מהיר ובטוח!